El paper de la família davant les dificultats del aprenentatge

Puede ser un dibujo animado de ‎texto que dice "‎Dimarts... en bona companyía Dimarts 25 maig 17.30h Per a pares i mares: Xerrada: El paper de la família davant les dificultats de l'aprenentatge Pels nins: Escola de famílies Contacontes infantil AI pati del col.legi A càrrec de María Isabel Cuart (Psicopedagoga) اکے És necessari apuntar-se alcorreu ampacvdc@gmail.com Organitza: familia SAfA PALMA AMPA YOELCARMEN‎"‎

Benvolgudes famílies,

Ens posam en contacte amb vosaltres per presentar-vos la darrera xerrada de l’Escola de Famílies organitzades en col·laboració del Departament d’Orientació i l’AMPA del centre.

Aquesta xerrada s’anomena: El paper de la família davant les dificultats del aprenentatge i serà a càrrec de María Isabel Cuart Sintes, llicenciada en Psicopedagogia i Dra. en Ciències de l’educació, Professora Associada en el Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l’Educació de la Universitat de les Illes Balears i docent a l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears. Es tractaran els següents temes:

1. Conceptualització: Aprendre, estils d’aprenentatge i dificultats del aprenentatge.
  2. La família i les dificultats del aprenentatge: Reaccions davant la dificultat, els germans, relació amb l’escola y pautes d’organització en casa.
  3. Com podem ajudar des de casa. Dificultats en la lectura, escriptura i matemàtiques.

La xerrada finalitzarà amb la visualització del audiovisual “El cazo de Lorenzo”.

Per les famílies que puguin estar interessades al càrrec de nins menors, s’ha preparat un contacontes per tal que els nins estiguin entretinguts durant la xerrada. Es mantindran les mesures sanitàries pertinents.

La xerrada es durà a terme el proper dimarts 25 de maig 2021 a les 17:30 hores en format presencial.

Si vos interessa participar-hi, és necessari que envieu un correu electrònic a ampacvdc@gmail.com o feu la inscripció mitjançant el següent enllaç: https://forms.gle/r6vw9d1dThRuD3CG6

Us agraïm anticipadament el vostre interès i restam a la vostra disposició per qualsevol proposta o qüestió.

Salutacions

Estimadas familias,

Nos ponemos en contacto con vosotros para presentaros la última charla de la Escuela de Familias organizadas en colaboración del Departamento de Orientación y el AMPA del colegio.

Esta última charla tiene como titulo: El papel de la familia ante las dificultades de aprendizaje y será a cargo de María Isabel Cuart Sintes, licenciada en Psicopedagogía y Dra. en Ciencias de la Educación, Profesora asociada en el Departamento de Pedagogía Aplicada y Psicología de la Educación de la Universidad de las Islas Baleares. Se tratarán los siguientes temas:

1. Conceptualización: Aprender, estilos de aprendizaje y dificultades de aprendizaje.
  2. La familia y las dificultades de aprendizaje: reacciones ante la dificultad de los hermanos, relación con la escuela y pautas de organización en casa.
  3. Cómo podemos ayudar desde casa. Dificultades en la lectura, escritura y matemáticas.

La charla finalizará con la visualización del audiovisual “El cazo de Lorenzo”.

Para las familias que puedan estar interesadas y a cargo de niños menores, se ha preparado un cuentacuentos para que los niños puedan estar entretenidos durante la charla. Se mantendrán todas las medidas sanitarias pertinentes.

La charla se realizará el próximo martes 25 de mayo a las 17.30 horas en formato presencial.

Si estáis interesados/das, es necesario que enviéis un correo electrónico a ampacvdc@gmail.com o bien realicéis la inscripción en el siguiente enlace: https://forms.gle/r6vw9d1dThRuD3CG6

Os agradecemos anticipadamente vuestro interés y estamos a vuestra disposición para cualquier propuesta o cuestión.

Atentamente,

Departamento de Orientación y AMPA