Charla: El duelo en la infancia y la adolescencia

Desde el AMPA del Colegio Virgen del Camen, os invitamos a la próxima charla dirigida a las
madres, padres y/o tutores, que se va a celebrar con el tema de:

El duelo en la infancia y adolescencia

Ponente: María Isabel Cuart, Psicopedagoga y profesora asociada del Dto. de Pedagogía Aplicada y Psicología de la Educación de la UIB.

Lugar: Sala de audiovisuales del colegio.
Fecha y hora: 24 de mayo a las 17:30h

Contaremos con un servicio de cuentacuentos simultáneo para los que queráis traer a vuestros hijos o hijas.

¡Os esperamos!

Des de l’AMPA del Col·legi Virgen del Camen, us convidem a la propera xerrada adreçada a
les mares, pares i/o tutors, que es celebrarà amb el tema de:

El dol a la infància i adolescència

Ponent: María Isabel Cuart, Psicopedagoga i professora associada del Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l’Educació de la UIB.

Lloc: Sala d’audiovisuals del col·legi.
Data y hora: 24 de maig a les 17.30h

Comptarem amb un servei de contacontes simultani per als que voleu portar als vostres fills
o filles.

Us esperem!